Hantar Iklan Produk / Bisnes / Blog Anda Dengan Mudah & Percuma Tanpa Perlu Daftar di: http://iklan-free-percuma.blogspot.com/

Lokasi Terperinci Jaringan Projek Sambungan LRT / Stesen baru LRT 2014

Plot jaringan sambungan LRT dan stesen baru LRT di bawah adalah berdasarkan kajian terperinci kami dan 98% TEPAT. Blog ini merupakan portal terbaik untuk anda menjejaki dengan terperinci lokasi Hartanah Idaman/Pelaburan Hartanah yang berdekatan stesen baru LRT yang sedang dibina.

Dapatkan 8 Tips Penting dalam Memilih Pelaburan Hartanah di sini

Download peta jaringan MRT/LRT di sini


Tekan button [+] [-] di bawah untuk ZOOM IN & zoom out. Tekan button 'Sat' untuk paparan peta Satelit. 

Klik pada mana-mana bahagian peta dan tarik mouse untuk mengubah lokasi paparan peta.

Cadangan sambungan laluan LRT untuk Aliran Kelana Jaya bermula dari Lembah Subang - Pusat Perniagaan Kelana, melalui Subang, USJ, Alam Megah dan berakhir di hab Putra Heights. Cadangan laluan ini terdiri daripada 13 stesen baru dan landasan yang jaraknya hampir 17 km.

Cadangan sambungan laluan LRT untuk Aliran Ampang bermula dari Stesen Sri Petaling, melalui Puchong, Kinrara dan berakhir di hab Putra Heights. Cadangan laluan ini terdiri daripada 13 stesen baru dan landasan yang jaraknya hampir 17.7 km.

Menurut kebiasaannya harga beli/sewa rumah, apartment, kondominium akan naik jika berada berhampiran dengan kemudahan awam dan hartanah yang berdekatan dengan kawasan ini akan mendapat limpahan yang positif disebabkan cadangan sambungan laluan LRT ini. Kepada sesiapa yang bercadang ingin memiliki rumah, apartment atau kondominium, tempat berdekatan stesen baru LRT adalah perkara yang boleh dipertimbangkan.

No comments:

Post a Comment