Hantar Iklan Produk / Bisnes / Blog Anda Dengan Mudah & Percuma Tanpa Perlu Daftar di: http://iklan-free-percuma.blogspot.com/

Lokasi Terperinci Jaringan Projek MRT / Stesen MRT 2014


Plot jaringan MRT dan stesen MRT di bawah adalah berdasarkan kajian terperinci dan 98% TEPAT. Blog ini merupakan portal terbaik untuk anda menjejaki dengan terperinci lokasi Hartanah Idaman/Pelaburan Hartanah yang berdekatan stesen MRT yang sedang dibina.

Dapatkan 8 Tips Penting dalam Memilih Pelaburan Hartanah di sini

Download peta jaringan MRT/LRT di sini

Tekan button [+] [-] di bawah untuk ZOOM IN & zoom out. Tekan button 'Sat' untuk paparan peta Satelit. 

Klik pada mana-mana bahagian peta dan tarik mouse untuk mengubah lokasi paparan peta. 


Fasa pertama rangkaian projek MRT di Lembah Klang ini membabitkan laluan Sungai Buloh sehingga Kajang dan melalui pusat bandar raya Kuala Lumpur. Jarak laluan Sungai Buloh-Kajang adalah 51 kilometer, termasuk 19 peratus atau 9.5 kilometer daripadanya adalah laluan bawah tanah dengan 31 stesen akan dibina sepanjang laluan itu. 


Nilai tanah di lima kawasan pembangunan utama Lembah Klang dijangka meningkat antara 11 peratus hingga 35 peratus setahun dalam tempoh lima tahun akan datang susulan pelaksanaan projek Aliran Transit Massa (MRT). Sementara itu, nilai hartanah kediaman dan komersial di kawasan berdekatan laluan itu pula berpotensi mencatat kenaikan sehingga 30 peratus setahun.

No comments:

Post a Comment